Παθήσεις - εφαρμογές

...για τις οποίες μπορείτε να μας εμπιστευθείτε

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΑΣ

Αγαπούμε τη δουλειά μας και αυτό έχει απτά αποτελέσματα

Εσείς και εμείς είμαστε μια μεγάλη ομάδα, μια μεγάλη οικογένεια. Το ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΛΑΓΚΑΔΑ είμαστε εμείς και όλοι εσείς μαζί που εδώ και τόσα χρόνια βρίσκουμε τις λύσεις, εξοπλιζόμαστε με νέα μηχανήματα και αγκαλιάζουμε ικανοποιημένους ασθενείς που βρίσκουν τη θεραπεία στα προβλήματά τους.

Εϊμαστε περήφανοι και ευγνόμωνες που το κέντρο μας είναι σε συνεχή ανοδική πορείας. Το ΚΕΝΤΡΟ ΦΥΣΙΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΛΑΓΚΑΔΑ, η δική μας οικογένεια ειναι εδώ και σας χωράει όλους γιατι είναι μια τεράστια αγκαλιά φροντίδας και υποστήριξης.

Δείτε παρακάτω πώς μπορούμε να σας βοηθήσουμε στο πρόβλημα που αντιμετωπίζετε: άμεσα, επιστημονικά, με σεβασμό στις ανάγκες σας!

Αναπνευστικά

Η αναπνευστική φυσικοθεραπεία ενδείκνυται στα οξέα και χρόνια νοσήματα του αναπνευστικού συστήματος, σε χειρουργημένους ασθενείς, οι διαταραχές του νευρικού ελέγχου της αναπνοής, σε παραμορφώσεις του θώρακα και σε διαταραχές της αναπνευστικής λειτουργίας.

Αγγειακά εγκεφαλικά επεισόδια

Η παρέμβασή μας περιλαμβάνει την κινητική επανεκπαίδευση, την αναπνευστική αναβάθμιση και τη λειτουργική επανένταξη σε βλάβες αγγειακής αιτιολογίας.

Αγκυλοποιητική σπονδυλαρθρίτιδα

Η θεραπεία περιλαμβάνει την αναχαίτιση της αγκυλώσης που καταλήγουν οι αρθρώσεις σπονδυλικής στήλης και πιο σπάνια μεγάλες αρθρώσεις λόγω της χρόνιας προοδευτικής φλεγμονώδους  παθήσης της σπονδυλικής στήλης.

Άκανθα πτέρνας

Εναπόθεση ασβεστίου στο κάτω μέρος της πτέρνας.
Η φυσικοθεραπεία αποκαθιστά την αιματική ροή της περιοχής, την ισορροπία στις δομές που εμπλέκονται και ανακουφίζει από τον πόνο.

Ακρωμιοπλαστικη

Η χειρουργική επέμβαση αποσυμπίεσης του ακρωμίου.
Πεδίο παρέμβασης του φυσικοθεραπευτή είναι η ανάκτηση της κινητικότητας του ώμου και η εξάλειψη του πόνου.

Αρθροσκοπικές επέμβασεις

Η χειρουργική επίλυση προβλημάτων μέσω αρθροσκοπικής προσπέλασης σε αρθρώσεις όπως γόνατο, ώμος κλπ.
Η αποκατάσταση της κινητικότητας, η μείωση του πόνου και η λειτουργική επανένταξη καθιστούν τη φυσικοθεραπεία απαραίτητα μετεγχειρητικά.

Αυχενικό σύνδρομο/Αυχενοβραχιόνιο σύνδρομο

Αφορούν πακέτα συμπτωμάτων ποικίλης αιτιολογίας.
Μέσω της φυσικοθεραπείας προσφέρεται ανακούφιση και ανάταξη με τη χρήση πληθώρας θεραπευτικών μέσων.

Αυχενογενής κεφαλαλγία

Πονοκέφαλος με αυχενική αιτιολογία.

Υποχωρεί μετά από ανατακτικούς χειρισμούς και μυοχαλαση.

Χρόνια Αποφρακτική Πνευμονοπάθεια (ΧΑΠ)

Χρόνιο αναπνευστικό νόσημα με περιορισμό στην εκπνευστική και γενικότερα την εύρυθμη λειτουργία της αναπνοής.

Στόχος της θεραπείας είναι η μεγιστοποίηση της εισπνευστικής και εκπνευστικής ικανότητας και της αποχρεμψης.

Κατάγματα

Η λύση της συνέχειας ενός οστού η οποία (ασχέτου αντιμετώπισης: χειρουργική ή ακινητοποίηση), δημιουργεί αλυσιδωτά προβλήματα που καλείται να επιλύσει η φυσικοθεραπεία.

Μέσω της φυσικοθεραπείας επιτυγχάνεται επιτάχυνση της διαδικασίας πορωσης, μείωση του πόνου, αποκατάσταση της κίνησης και επιστροφή στις δραστηριότητες.

Παθήσεις και τραυματισμοί Σ.Σ.

Η σπονδυλική στήλη αποτελεί ένα νευραλγικό σημείο του σώματος με πολλές αρθρώσεις και ιδιαίτερη λειτουργία.

Παθήσεις ή τραυματισμοί της έχουν αντίκτυπο τόσο σε κινητικό και  λειτουργικό επίπεδο όσο και σε επίπεδο πόνου. Η ειδίκευση σε παθήσεις και τραυματισμούς σε αυτή την περιοχή, μας επιτρέπει άμεση αποτελεσματικότητα.

Ρήξεις συνδέσμου γόνατος / ώμου κλπ.

Λύση της συνέχειας των συνδέσμων, που μπορεί να αντιμετωπιστεί συντηρητικά ή χειρουργικά.
Η αποκατάσταση της ελαστικότητάς τους όπως και της πλήρους κίνησης της πάσχουσας περιοχής, βοηθά τον ασθενή να ανακτήσει τις δραστηριότητές του.

Μυικοί τραυματισμοί Θλάσσεις

Ο τραυματισμός των μυικών ινών (1ος, 2ος, 3ος βαθμός) αντιμετωπίζεται με ένα σωστά σχεδιασμένο πλάνο, ώστε να επουλωθούν οι όποιοι τραυματισμοί και ο ασθενής να επιστρέψει στην καθημερινότητά του.

Επικονδυλίτιδες

Η φλεγμονή σε μυς του πηχη (έσω ή έξω επικονδυλιτιδα).
Στο θεραπευτικό πλάνο περιλαμβάνονται: η αντιμετώπιση της φλεγμονής, η αποκατάσταση της φυσιολογικής αιμάτωσης, η μείωση του πόνου και η αποκατάσταση της κίνησης.

Επιγονατιδομηριαίο Σύνδρομο

Πόνος στο πρόσθιο μέρος του γονάτου, ποικίλης αιτιολογίας συνηθισμένο ειδικά στους αθλητές.
Εύρεση της πραγματικής αιτίας με σκοπό τη διόρθωση του προβλήματος και συνεπώς τη μείωση του πόνου

Μηροκοτυλιαία πρόσκρουση

Ανώμαλη πρόσκρουση του μηριαίου (κεφαλή) στη λεκάνη (κοτυλη).
Αντιμετώπιση του πόνου, της δυσκαμψίας και της χωλότητας μέσω σωστά καταρτισμένου θεραπευτικού πλάνου.

Σύνδρομο προσαγωγών / κοιλιακών – προσαγωγών

Πόνος στην ευρύτερη βουβωνική χώρα, ιδιαίτερα σε αθλητές.
Αιτιολογική προσέγγιση με σκοπό τη μείωση του πόνου και την επιστροφή στις δραστηριότητες.

Αρθροπλαστικές γόνατος, ισχύου, ώμου

Χειρουργική απομάκρυνση του οστεοαρθριτικού τμήματος μίας άρθρωσης και η αντικατάστασή του με μία τεχνητή άρθρωση.
Η φυσικοθεραπευτική αποκατάσταση είναι αναγκαία ώστε να δημιουργηθεί μία χρονική γέφυρα στη λειτουργική επανένταξη του ασθενούς.

Εξαρθρήματα (ώμου, επιγονατίδας ισχίου γόνατος κτλ.)

Η απώλεια της φυσιολογικής σχέσης δύο αρθρικών επιφανειών.
Μέσα από τη φυσικοθεραπεία επιτυγχάνεται η πρόληψη, η μείωση του πόνου και η αποκατάσταση της κινητικότητας.

Παρεσης περιφερικών νευρικών κλάδων

Η βλάβη ενός περιφερικού νεύρου με αποτέλεσμα είτε την απώλεια κίνησης ή την απώλεια αίσθησς στην περιοχή νεύρωσής του.
Αντιμετώπιση με ερεθισμό και επαναφορά στη φυσιολογική λειτουργία του νεύρου, μέσα από τεχνικές ερεθισμού του.

Νεύρααπραξίες

Μορφή τραυματισμού νεύρου, που χωρίς να χάνει την ανατομική του συνέχεια εμφανίζει προσωρινή διακοπή της λειτουργίας του
Αντιμετώπιση μέσω διαδικασιών ερεθισμού και επαναφορά στη σωστή λειτουργία.

Νευροεκφυλιστικές παθήσεις

Νοσηματα οπως Alzheimer, Πάρκινσον, Huntington κ.α. παθήσεις του νευρικού συστήματος που παρατηρείται διαταραχή στη δομή και στη λειτουργία των νευρώνων σε διακριτές περιοχές του νευρικού συστήματος.
Η Φυσικοθεραπεια προσπαθεί να αποκαταστήσει τη κινητικη επανεκπαιδευση και το κατα δυνατον λειτουργικη αυτονομια του ασθενους .

Άρθροεκφυλιστικά νοσήματα

Χρόνιες εκφυλιστικές διαταραχές, που σχετίζονται με τη φθορά του αρθρικού χόνδρου και αλλων δομων μιας αρθρωσης.
Η ανακουφιση απο τον πονο και η ανακτηση της κινησης αποτελουν βασικους στοχους ενος σωστα δομημενου προγραμματος θεραπειας

Σκλήρυνση κατά πλάκας

Πρόκειται για ένα αυτοάνοσο νόσημα, όπου το ανοσοποιητικό σύστημα δεν αναγνωρίζει το προστατευτικό περίβλημα των νεύρων – τη μυελίνη – ως δικό του ιστό και την καταστρέφει.
Οι ασθενεις μεσω ειδικου προγραμματος διατηρουν τη κινητικοτητα των αρθρωσεων τους και μπορουν να ειναι ανεξαρτητοι κινητικα.

Αθλητικές κακώσεις

Θλασεις, ρηξεις, διαστρεμματα, καταγματα, χειρουργεια κτλ.
Ποικιλια αθλητικων κακωσεων προυποθετουν γνωση και υψηλη εξειδικευση για να μπορέσει ο αθλητης να επανελθει στο αγωνισμα του και να προλαβει μελλοντικους τραυματισμους .

Μετεγχειρητικές αποκατάστασης

Χειρουργικές επεμβάσεις απαιτούν μετέπειτα γνώση και εξειδίκευση ώστε να αποβούν απόλυτα επιτυχημένες.

Τενοντιες παθήσεις και ρήξεις

Φλεγμονές, τενοντίτιδες και τενοντοπάθειες, ρήξεις (μερικές ή ολικές) έχουν διαφορετική αντιμετώπιση και θεραπεία ώστε να μειωθεί ο πόνος και να αποκατασταθεί η λειτουργία του τένοντα.

Πάρκινσον

Εκφυλιστική διαταραχή του κεντρικού νευρικού συστήματος. Η Φυσικοθεραπεία βοηθάει τον ασθενή να ελέγχει τις κινήσεις του.

TO  Newsletter MAS

Δώστε μας το email σας για να ενημερώνεστε για τα νέα μας

Με την αποστολή των στοιχείων σας, συμφωνείτε με την αποθήκευσή τους για λόγους επικοινωνίας, διατηρώντας τα δικαιώματά σας σύμφωνα με τον κανονισμό GDPR.

Μετάβαση στο περιεχόμενο